Vi ste ovdje:

Privatna ginekološka ordinacija Zagreb | Kompletan ginekološki pregled - Ginekologija Babić

Radno vrijeme:

ponedjeljak, srijeda, četvrtak: 12-20h
utorak i petak: 8-16h

Narudžbe putem telefona:

091/5227765, 098/1664139

Dr. SILVA BABIĆ

Ginekološka ordinacija Dr. Silva Babić

Dr. Silva Babić, vlasnica ordinacije i nosilac djelatnosti rođena je 1967.g. u obitelji s više liječnika kliničara u Zagrebu, gdje je završila osnovnu školu i Klasičnu gimnaziju, a 1992. godine je diplomirala na Medicinskom fakultetu s prosjekom ocjena 4,9. Prva liječnička iskustva stekla je radeći u Psihijatrijskoj bolnici Popovača do 1995.godine kada započinje specijalizaciju  iz ginekologije i opstetricije u Klinici za ženske bolesti i porode Petrova.

Nakon položenog specijalističkog ispita, od 2000.godne radi kao specijalist ginekologije i opstetricije u svojstvu ravnateljice privatne Poliklinike GinoDerma u Zagrebu, gdje uz konzultanta doc. dr sc. Nikolu Ljubojevića stječe opsežno iskustvo ambulantnog dijagnostičkog i terapijskog rada. Uz stalno usavršavanje (poslijediplomski tečajevi i brojni znanstveni skupovi) dobiva licencu za kolposkopiju i ultrazvučnu dijagnostiku, te su joj uža područja djelovanja dijagnostika i terapija preinvazivnih promjena donjeg dijela genitalnog sustava povezanih s infekcijom Humanim papiloma virusom te ultrazvučna dijagnostika i prećenje trudnoće. Način rada i ophođenje s pacijentima je apsolutno prilagodila blagodatima privatne ordinacije.
dr_Silva_Babic